Hiiglaslik tühjendusmüük, kuni 80 % allahindlust
Väärtuslikud multipakendid, kuni 72 % allahindlust

Reklaamimiseeskirjad

Of DaniDarx, s.r.o. veebipoe jaoks, mis on saadaval aadressil www.nedeto.ee. Pretensioonide esitamise kord on mõeldud AINULT KASUTAJALE ja moodustab üldtingimuste (edaspidi "ÜTK") lahutamatu osa.

Kontakt küsimuste korral: e-posti teel: info@nedeto.ee

Taas leiate põhilised juhised, kuidas kaebuse korral kõige paremini toimida, tagastage:

Retkete puhul palume saata kaup originaalses ja kahjustamata olekus, nii et sellel ei oleks mingeid kasutusmärke. Veenduge, et see on originaalpakendis ja kõik sildid on kinnitatud. Siis on protseduur sama kõigi variantide puhul.

1. Sisestage täidetud vorm, mille leiate tellimuse esitamisel või laadige see alla HERE.

2. Saate kauba toimetada meile aadressil OMNIVA EE (sorting center) -Packeta International 906 706 15 Rukki tee 7 Lehmja, 75306 Harju maakond, Estonia. Seal asub ka meie klienditugi, mis on tavaliselt kiireim viis tagastuse või kaebuse lahendamiseks. Klient vastutab selle saatmise kulude eest.

1. SIIN OSA LEIAB, KUIDAS MEIE KAUBA PEAB TULEMISEKS KOKKU TULEMAS

1.1 Milline peab meie kaup olema, kui te selle kätte saate? Meie vastutame selle eest, et kaup oleks kauba kättesaamisel vigadeta. Eelkõige vastutame selle eest, et kauba kättesaamisel oleks:

1.1.1. kaubal on meie poolt kokkulepitud omadused ja kokkuleppe puudumisel need omadused, mida meie või tootja on kirjeldanud või mida te olete kauba olemust arvestades ja meie või tootja reklaami põhjal oodanud,

1.1.2. kaup on sobiv selleks, milleks me seda kasutame või milleks seda liiki kaupu tavaliselt kasutatakse,

1.1.3. kaup vastab kvaliteedilt või töötluselt poolte poolt kokkulepitud kvaliteedile või töötlusele, kui kvaliteet või töötlus on määratud kokkulepitud näidise või näidise alusel, on

1.1.4. kaup on sobivas koguses, mõõdus või kaalus,

1.1.5. kaup vastab õigusaktide nõuetele.

1.2. Eeldus, et kaup on defektne. Kui defekt ilmneb 12 kuu jooksul alates kauba kättesaamisest, eeldatakse, et kaup on kauba kättesaamisel defektne, kui me ei tõenda vastupidist.

2. SIIT VÕIDUD TE TÕESTI TEADA, MILLISEL TINGIMUSEL TEID TÕENDUST EI VÕETA

2.1. Milliste puuduste eest me ei vastuta? Me ei vastuta puuduste eest järgmistel juhtudel:

2.1.1. kui kaubal on kauba kättesaamise ajal defekt ja selle defekti eest on kokku lepitud ostuhinna allahindlus,

2.1.2. defekt on põhjustatud kauba tavapärasest kasutamisest tulenevast kulumisest või kui kauba olemus seda nõuab,

2.1.3. see on põhjustatud teie poolt ja on põhjustatud ebaõigest ladustamisest, ebaõigest hooldusest, teie sekkumisest või mehaanilisest kahjustusest, kõik ebapiisavates tingimustes seoses temperatuuri, tolmuse, niiskuse ja muude keskkonnamõjudega ning on nii otseselt meie või tootja poolt (tavaliselt kauba pakendi infolehel/etiketil) või õigusaktidest tulenevalt,

2.1.4. kaubad, mida klient on muutnud ja mille defekt on tekkinud sellise muutmise tulemusena,

2.1.5. kauba kasutamine tingimustes, mis ei vasta temperatuuri, tolmuse, niiskuse, keemilise ja mehaanilise mõju poolest müüja või tootja poolt otseselt ette nähtud keskkonnale või mis tulenevad õigusaktidest,

2.1.6. defekt on tingitud välise sündmuse tõttu, mis ei ole meie kontrolli all (nt loodusõnnetus).

2.2 Millistel juhtudel ei saa te kaupa meile tagastada?

2.2.1. pakendatud kaup, mida ei saa hügieenilistel põhjustel uuesti kasutada, või kaup, mida on juba kasutatud (nt kui klient kahjustab kauba kaitsepakendit või lõhub turvaplommi või kui kaup võib olla muul viisil saastunud);

2.2.2. muud kaubad, kui kaupadel on hügieeniline või muu pitseeritud pakend ja neid ei saa hügieeni- või tervislikel põhjustel tagastada;

2.2.3. kui meie tarnitud kaup on pöördumatult segunenud teiste kaupadega;

2.2.4. kaupade puhul, mida on teie soovide kohaselt muudetud.

2.3. Kui soovite meile tagastada kaupa, mis on juba lahtipakitud ja hügieenipakendiga varustatud. Meid huvitab kehtivate hügieeninormide järgimine. Võib tekkida olukord, kus te soovite meile tagastada kaupu (ostulepingust taganeda), mille hügieeniline või pitseeritud pakend on rikutud ja mida ei saa uuesti kasutada (see ei kehti juhul, kui kaup on teieni jõudnud nt transpordikahjustusega). Te nõustute, et sellistel juhtudel (kui kaup saabub meile tagasi nt hügieenilisest pakendist eemaldatuna ja kaupa ei saa uuesti kasutada) on meil õigus tagastatud kaubast keelduda ja saata see teile teie kulul tagasi. Kui see ei ole võimalik (nt hügieenilistel põhjustel või kuna kaitsepakend on kahjustatud), on meil õigus kaup viivitamatult ära anda.

3. MILLELE PEATE KAUPADE VASTUVÕTMISE KORRAL VAATAMA?

3.1. Kontrollige meie pakendi sisu. Kui saate kauba kätte, kontrollige seda, et veenduda, et tegemist on õige kaubaga (eelkõige, et olete saanud õiget liiki kaupa, et kaup on kokkulepitud kvaliteediga, et kaup sisaldab kõike, mida see peaks sisaldama).

3.2 Millal te ei saa kauba eest pretensioone esitada Teil ei ole õigust puudulikule täitmisele, kui on tegemist puudusega, mis:

3.2.1. te oleksite pidanud müügilepingu sõlmimise ajal tavapärase hoolsuse korral teadma, või

3.2.2. kui kaup antakse üle hiljem kui müügilepingu sõlmimise ajal, siis vahetult kauba kättesaamisel; või

3.2.3. kui te teadsite, et kaup on defektne enne selle üleandmist, või

3.2.4. kui te põhjustasite puuduse.

4. Kas kaup oli veo ajal kahjustatud?

4.1. Pakendi kontrollimine enne kauba kättesaamist vedajalt, kättesaamisel. Paki kättesaamisel vedajalt kontrollige pakendi terviklikkust. Saadetise vastuvõtmisega kinnitate, et olete saadetise ilma ilmsete puudusteta kätte saanud. Kui pakend on kahjustatud, teatage sellest otse vedajale ja kirjutage kahjustuste aruanne. Paki säilitab vedaja. See on kõige lihtsam viis kahjustatud paki reklamatsiooni käsitlemiseks, paki saadetakse meile viivitamatult tagasi ja teile saadetakse uus pakk.

4.2 Sa avastad, et kaup on kahjustatud, alles pärast paki lahtipakkimist. Kuidas edasi toimida? Teavitage meid kohe pärast kauba kättesaamist ja defekti avastamist, kuid mitte hiljem kui 3 päeva pärast paki kättesaamist. Ideaaljuhul siin kättesaadava kaebuse vormi kaudu. Palun lisage oma isikuandmed, e-posti aadress, kust te kauba tellisite, ja nimetage kaup, mida te kaebusega kaasate. Ideaaljuhul lisage ka ostudokumendi (nt arve) koopia, fotodokumentatsioon defektist ja kirjeldus probleemist, mille olete kaubaga tuvastanud. Kogu see teave võib aidata teie pretensiooni kiiremini lahendada.

4.3. Millal ei saa enam reklamatsioone esitada? Pange tähele, et kui te teatate reklamatsioonist neljandal (4.) päeval või hiljem pärast saadetise kättesaamist, on väga ebatõenäoline, et vedaja sellist nõuet aktsepteerib. Kahjustatud saadetise hilinenud nõude esitamise tõttu võib meile tekkida kahju (vedaja ei hüvita teie hilinenud nõude esitamise eest kahjustatud saadetist) ja meil on õigus sellist kahju teilt sisse nõuda. Palun hoidke pakki alles ja tehke sellest fotodokumentatsioon (et oleks selgelt näha kahjustatud kaup, pakend, täidis).

4.4 Milline on protseduur, kui te meid teavitate? Pärast kahjustatud paki nõude vormi täitmist saate oma e-posti aadressile kinnituse. Võite meiega igal ajal ühendust võtta aadressil info@nedeto.ee, et kontrollida oma nõude staatust.

5. KUI SAATE MEITSI TELLITUD PAKKI, KUIDAS TÖÖTLEB?

5.1. Kuidas toimida ja mida me peame teilt teadma? Kui olete saanud valesti saadetud kauba, vale koguse või erineva värvi või täiesti erineva kauba, mida te ei tellinud jne, võtke meiega ühendust eelistatavalt e-posti teel: info@nedeto.ee kirjalikult või veebipõhise kaebusevormi kaudu. Palun esitage oma isikuandmed, e-posti aadress, millelt te kauba tellisite, ja märkige, millise kauba saite valesti kätte. Ideaaljuhul lisage ka ostudokumendi (nt arve) koopia, fotodokumentatsioon veast ja kirjeldage vea oma sõnadega ning märkige, mida pakend sisaldas, kui see kätte toimetati. Me anname endast parima, et selliseid vigu vältida, me kontrollime hoolikalt lähetatud kaupa, kuid isegi meie ei ole täiesti eksimatuid. Vabandame juba ette võimalike lahknevuste eest teie tellimuse puhul ja teeme kõik, et muuta reklamatsioonide menetlemine teie jaoks võimalikult mugavaks ja kiireks.

5.2. Mis juhtub edasi? Pärast kahjustatud saadetise reklamatsiooni vormi täitmist ja esitamist saate oma e-posti aadressile kinnituse. Me kontrollime kõike niipea kui võimalik ja võtame teiega ühendust, et leppida kokku järgmistes sammudes. Te võite meiega igal ajal ühendust võtta aadressil info@nedeto.ee, et kontrollida, kas teie pretensiooni on juba menetletud.

6. VÄLJAKOHASTE KAUPADE TÕENDAMINE 120 PÄEVA JOOKSUL pärast kättesaamist

6.1. Tagastamine on võimalik 120 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Oleme huvitatud sellest, et meie kliendid oleksid rahul. Nad proovivad suurust, värvi ja sobivust. Mõnikord võib meie kaup olla ka kingitus, mida te eelnevalt ostate. Seepärast lubame oma klientidel lisaks seadusest tulenevale kohustusele taganeda ostulepingust pikendatud 120 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastamise suhtes kehtivad kõik käesolevas tagastamispoliitikas sätestatud tingimused.

6.2 Avastan kauba puuduse 120 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest Kui avastate tarnitud kauba puuduse 120 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest, võtke meiega ühendust eelistatavalt e-posti aadressil info@nedeto.ee, kirjalikult või veebipõhise pretensioonivormi kaudu.

6.3. Kas kauba väärtust saab vähendada? 120 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest tagame teile õiguse müügilepingust taganeda või kaup teise vastu vahetada. Sellisel juhul peab kaup siiski olema tagastatud kahjustamata või suletud või hügieenilises pakendis. Seda ei saa teha, kui avastate defekti 120 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist. Pange tähele, et vastavalt kehtivale seadusele vastutate te kauba vähenenud väärtuse eest. Eespool öeldut arvesse võttes soovitame teil kõige sobivama meetmena esitada nõude defektse kauba (või kauba, mis võib olla transpordi tagajärjel kahjustatud) kohta. Te ei pea muretsema, et pretensioonide esitamise protsess võtab kauem aega kui meie protsess kauba tagastamiseks 120 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist.

6.4. Mis saab edasi? Pärast pretensioonivormi täitmist saate kinnitava e-kirja.

7. VÄLJAKOHASTE KAUPADE TÕENDAMINE 120 PÄEVA JÄLEL SAADMISEST - REKLAAMI

7.1. Millal esitada pretensioone defektse kauba kohta Te olete kohustatud nõudma meilt õigust nõuda defektse kauba kohta pretensioone kohe, ilma põhjendamatu viivituseta pärast defekti avastamist. Vastasel juhul ei saa te kohtus õigust puudulikule täitmisele. Kui te ei esita õigeaegselt pretensiooni puuduse kohta, ei saa te selle olemasolu tõttu ostulepingust taganeda. Teil on õigus kasutada õigust nõuda tarbekaubal ilmnenud puuduse hüvitamist 24 kuu jooksul alates kauba kättesaamisest.

7.2. Mis juhtub pärast 24 kuu möödumist? Pärast selle tähtaja (24 kuu) möödumist ei saa te kasutada õigust esitada nõuet kauba puuduse kohta. Kui see on kaupade puhul võimalik, pikendatakse seda tähtaega selle aja võrra, mil te ei ole saanud kaupa kasutada, sest see oli õiguspärase pretensiooni esitamise käigus. Kuigi me püüame alati lahendada reklamatsioone teie rahuloluks, tuleb mõningaid tooteid käidelda vastavalt pakendil/etiketil/pakendiinformatsioonil olevatele juhistele - vastasel juhul saavad need kahjustada. Sellistel juhtudel ei saa me teie kaebust vastu võtta, isegi kui 24 kuu pikkune tähtaeg ei ole veel möödunud (käesoleva kaebuste esitamise korra punkt 2.1.3 või 2.1.5).

7.3. Mida ma pean tegema, et esitada reklamatsioone defektsete kaupade kohta? Defektsete kaupade kohta pretensiooni esitamiseks täitke ja esitage see veebipõhine pretensioonivorm või kirjutage meile e-posti aadressil info@nedeto.ee või kirjalikult, märkides eelkõige

7.3.1. Teie nimi;

7.3.2. e-posti aadress, millelt te kauba tellisite;

7.3.3. telefoninumber;

7.3.4. kaupade identifitseerimine, mida te nõuetesse lisate;

7.3.5. kirjeldage puudust oma sõnadega;

7.3.6. valitud kaebuse käsitlemise meetod, kusjuures kliendil ei ole õigust valitud kaebuse käsitlemise meetodit ilma meie eelneva nõusolekuta muuta;

7.3.7 teie aadress kauba tagastamiseks pärast kaebuse menetlemise lõpetamist;

7.4.Me kinnitame pretensiooni kättesaamist. Pärast defektinõude vormi täitmist ja esitamist saate meilt kinnituse pretensiooni kättesaamise kohta. Hetk, mil me saame teilt nõude üksikasjad, on hetk, mil me saame nõude üksikasjad kätte.

7.5. Kus ma saan kauba kohta pretensiooni esitada? Ostja saab konkreetselt kasutada kauba puuduste eest vastutuse võtmise õigusi aadressil OMNIVA EE (sorting center) -Packeta International 906 706 15 Rukki tee 7 Lehmja, 75306 Harju maakond, Estonia, e-posti aadressil info@nedeto.ee või meile saadetud veebipõhise pretensioonivormi kaudu.

7.6. Reklameeritud kauba tagastamine müüjale. Kaup tuleb tagastada täielikult, kahjustamata (välja arvatud väidetav defekt), ideaalis kahjustamata originaalpakendis, et me saaksime järgida head hügieenitavad.

7.7 Kes kannab reklameeritud kauba transportimise kulud? Kui te nõuate defekti kõrvaldamist (parandamine või uue kauba või selle osa tarnimine), kanname me reklameeritud kauba tagasi transportimise kulud. Eelneval kokkuleppel anname teile kauba tagasisaatmise koodi. Pange tähele, et meie poolt järelmaksuga ja/või muul viisil meie kulul saadetud kaupu me ei võta vastu ja need tagastatakse teile teie kulul.

7.8. Kinnitus. Nõutud kauba kättesaamisel saadetakse teie poolt esitatud e-posti aadressile kinnitus nõude kättesaamise ja selle sisu kohta.

8. KUIDAS KIIRUSTATAKSE SINU NÕUE LAHENDATAKSE

8.1. Millal pretensiooni menetlemine lõpetatakse? Tsiviilseadustik annab meile pretensiooni lahendamiseks 30 päeva alates pretensiooniõiguse kasutamise kuupäevast. Selle aja jooksul jõuab kaebuse menetlemine meie poolt tavaliselt hiljemalt lõpule.

8.2. Defekti hindamine. Reeglina toimub aga 3 tööpäeva jooksul pärast vajalike dokumentide (fotode ja muude defekti hindamiseks vajalike andmete) saamist või reklamatsiooni esemete tagastamist meile reeglina viivitamatult defekti hindamine ja me võtame kliendiga ühendust esialgse arvamusega. Selle tähtaja sisse ei ole arvestatud aega, mis on vajalik puuduse professionaalseks hindamiseks (nt võib olla vajalik, et me palume meie tarnija või tootja abi).

8.3. Kui kaup on defektne Kui väidetav kaup on defektne, tuleb pretensiooniprotsess lõpule viia 30 päeva jooksul alates puuduste pretensiooni esitamise õigusest. Põhjendatud juhtudel võib volitatud töötaja kliendiga kokku leppida pikema tähtaja. Me oleme kohustatud paluma teil võimalikult kiiresti dokumente täita.

8.4. Kui kaup ei osutu defektseks. Juhul, kui kaup ei osutu defektseks, teavitatakse teid sellest, et saavutada individuaalsed meetmed.

9. KUIDAS VALIDA KAEBUSED

9.1. Mis mõjutab minu võimalusi. Teil on õigus nõuda puuduse kõrvaldamist. Te võite valida:

9.1.1. asja parandada;

9.1.2. tarnida uus toode;

9.1.3. või tarnida puuduv osa.

See ei tohiks olla teie poolt ebamõistlik nõue. Kui eseme parandamine valmistab meile märkimisväärseid raskusi või ei ole eseme väärtust ja defekti olulisust arvestades mõistlik nõue, ütleme teile sellest. Sama teeme ka siis, kui hindame, et teie nõue uue eseme saamiseks on defekti või kauba väärtust arvestades ebamõistlik.

9.2. Kui müügilepingut on oluliselt rikutud. Kui defekt kujutab endast müügilepingu olulist rikkumist, on teil õigus müügilepingust taganeda või nõuda mõistlikku allahindlust kauba ostuhinnast.

9.3 Millal on võimalik nõuda ostuhinna tagastamist? Mõnes olukorras on võimalik lepingust taganeda ja nõuda ostuhinna tagastamist. See ei ole võimalik olukordades, kus kauba puudus ei ole märkimisväärne. Millised on olukorrad, kus saab ostulepingust taganeda ja raha tagasi nõuda:

9.3.1 me keeldume kauba puuduse kõrvaldamisest või me ei ole puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud;

9.3.2. meie avaldusest või muudest asjaoludest selgub, et puudust ei kõrvaldata mõistliku aja jooksul või ilma märkimisväärsete ebamugavusteta ostjale;

9.3.4. kauba puudus on korduv või tegemist on müügilepingu olulise rikkumisega.

9.4. Millal on teil võimalik nõuda mõistlikku allahindlust kauba ostuhinnast? Mõnes olukorras on teil jätkuvalt võimalik nõuda mõistlikku allahindlust ostuhinnast. See ei ole võimalik olukordades, kus kauba defekt ei ole märkimisväärne. Millised on olukorrad, kus saate nõuda mõistlikku allahindlust ostuhinnast?

9.4.1. me keeldume kauba puuduse kõrvaldamisest või me ei ole puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud;

9.4.2. meie avaldusest või muudest asjaoludest selgub, et puudust ei kõrvaldata mõistliku aja jooksul või ilma märkimisväärsete ebamugavusteta ostjale;

9.4.3. kauba puudus on korduv; või

9.4.4. müügilepingut on oluliselt rikutud.

9.5. Te ütlete meile, kuidas kaebust käsitletakse. Kui te seda ei tee, siis küsime teilt. Te olete kohustatud teatama meile, millise õiguse te olete valinud puudulikust täitmisest, kui te meile puudusest teatate või põhjendamatu viivituseta pärast puudusest teatamist. Te ei tohi ilma meie nõusolekuta muuta tehtud valikut; see ei kehti juhul, kui te nõuate parandamist defektist, mis osutub parandamatuks.

9.6 Algse kauba tagastamine. Kui lahendate reklamatsiooni uue kauba tarnimisega, peate tagastama meile algselt tarnitud kauba (kui me ei ole kokku leppinud teisiti).

10. KAEBUSE LÕPETAMINE

10.1. Kui olete saatnud kauba meile kaebuse esitamiseks Kui kaebuse saanud kaup on meile kaebuse esitamiseks saadetud vedaja poolt, saadetakse see automaatselt teie poolt meile esitatud aadressile või lahendatakse kaebus muul kokkulepitud viisil (nt ostuhinna tagastamisega). Teise võimalusena põhjendame kaebuse tagasilükkamist.

10.2. Kui me tagastame ostuhinna. Juhul kui kaebus tunnistatakse põhjendatuks ja te nõuate õigustatult kaebuse lahendamise meetodina ostuhinna tagastamist, saadame teile makstud ostuhinna sularahas tagasi teie poolt kaebuse vormil märgitud pangakontole hiljemalt 10 tööpäeva jooksul alates kuupäevast, mil teile saadeti kinnitus kaebuse lahendamise meetodi kohta.

10.3. Vaidlustatud kauba ülevõtmine Te olete kohustatud võtma vaidlustatud kauba üle 30 päeva jooksul alates kuupäevast, mil teid teavitati kaebusest. Pärast seda tähtaega on meil õigus nõuda hoiutasu vastavalt tsiviilseadustiku § 2120 lõikele 1 koostoimes § 2159 lõikega 2. Igapäevane säilitustasu on 1 euro.

10.4 Nõude rahuldamata jäänud kauba müük. Kui te ei võta lahendatud nõudest tulenevat kaupa vastu 6 kuu jooksul alates sellest teavitamisest, jätame endale õiguse müüa kaup ja kasutada saadud tulu hoiutasu tasumiseks.

10.5 Kohustus nõutud kauba kättesaamisel. Lisaks olete kohustatud kauba kättesaamisel kontrollima taotletud kauba täielikkust, eelkõige seda, et kaupa sisaldav pakk sisaldab kõike, mida see peaks sisaldama. Hilisemaid vastuväiteid enam arvesse ei võeta.

11. Lõpposa

11.1 Seadusest tulenevad õigused. Kliendi seadusjärgsed õigused ei ole käesoleva pretensioonimenetluse poolt mõjutatud.

11.2 Kehtivus. Käesolev kaebuste esitamise kord (ainult tarbijatele) kehtib alates 1. juunist 2024 ja asendab eelmise kaebuste esitamise korra.