Hiiglaslik tühjendusmüük, kuni 80 % allahindlust
Väärtuslikud multipakendid, kuni 72 % allahindlust

 ÜLDTINGIMUSED

DaniDarx, s.r.o., ID nr: 24209139, asukohaga Sokolovská 971/193, Libeň, 190 00 Praha 9, registreeritud Praha linnakohtu äriregistris, toimik nr C 188831, keda esindab tegevdirektor Ruslan Skopal, kaupade müügiks e-poe kaudu aadressil https://www.nedeto.ee/.

Teave, mida te ei tohiks tähelepanuta jätta:

➔    Tellimisel saate valida makseviisi ja tarneviisi.

➔    Vajutades nupule "Osta", sõlmite meiega ostulepingu kõnealuse kauba kohta ja olete kohustatud meile ostuhinna tasuma.

➔    Tarbijal on õigus 120 päeva jooksul ostulepingust ilma põhjendusi esitamata taganeda.

➔    Meie jaoks on klientide isikuandmete kaitse väga oluline. Teavet selle kohta, milliseid isikuandmeid me töötleme, miks ja kuidas, leiate meie isikuandmete töötlemise põhimõtetest.

 

1.         KES ME OLEME?

DaniDarx, s.r.o.,

Peakorter: Sokolovská 971/193, Libeň, 190 00 Praha 9.

ID: 24209139

DIC: CZ24209139

registreeritud äriregistris, mida peetakse Praha linnakohtu C-osakonnas, lisa 188831, keda esindab tegevdirektor Ruslan Skopal (edaspidi "Müüja" või "meie").

E-post: info@nedeto.ee

2.         KAEBUSED JA TAGASTUSED

Kaebuste või tagastuste aadress:

OMNIVA EE (sorteerimiskeskus) - Packeta International 906 706 15 Rukki tee 7 Lehmja, 75306 Harju maakond, Eesti

3.         MILLINE ON ÜLDTINGIMUSTE KEHTIVUSALA JA KOHALDATAVUS?

3.1.         Õiguse valik. Käesolevad Müüja üldised müügitingimused (edaspidi "ÜTK") reguleerivad vastavalt tsiviilseadustiku seaduse nr 89/2012 (edaspidi "Tsiviilseadustik") § 1751 lõikele 1 meie ja tarbijate või ettevõtjate (edaspidi "Klient" või "Teie") vahel meie e-poe www.nedeto.ee kaudu sõlmitud ostulepinguga (edaspidi "Ostuleping") seoses või selle alusel tekkinud poolte vastastikuseid õigusi ja kohustusi.

3.2.         Rahvusvaheline element. Rahvusvahelise elemendi olemasolu korral nõustume, et meie vahelist õigussuhet reguleerib Tšehhi Vabariigi õigus, eelkõige tsiviilseadustik. Kui klient teeb sellise õigusvaliku vastavalt Euroopa Parlamendi ja nõukogu 17. juuni 2008. aasta määruse (EÜ) nr 593/2008 (lepinguliste kohustuste suhtes kohaldatava õiguse kohta) ("Rooma I") artiklile 3, ei jäeta teda siiski ilma kaitsest, mida pakuvad tema alalise elukohariigi õigusnormid vastavalt Rooma I artikli 6 lõikele 2.

3.3.         E-pood. Veebipood on meie poolt hallatav veebileht aadressil www.nedeto.ee (edaspidi "e-pood").

3.4.         Keda peetakse tarbijaks. Tarbijaks loetakse iga füüsilist isikut, kes väljaspool oma äritegevust või väljaspool oma iseseisvat kutsetegevust sõlmib meiega ostulepingu või muul viisil seaduslikult kaupleb Müüjaga (edaspidi "tarbija").

3.5.         Keda peetakse ettevõtjaks. Ettevõtja on iga füüsiline või juriidiline isik (nt äriühing, ühistu, instituut), kes tegutseb iseseisvalt ja omal vastutusel kasumit teeniva tegevusloa alusel või muul viisil, kavatsusega tegeleda selle tegevusega korrapäraselt kasumi saamiseks (edaspidi "ettevõtlus"). See isik sõlmib Müüjaga ostu-müügilepingu või teeb muul viisil seaduslikult Müüjaga tehinguid oma äritegevuse raames (edaspidi "ettevõtja"). Järgime põhimõtet, et käesolevate ÜTKde ettevõtjatele kohaldatavad sätted kehtivad kliendi suhtes, kes esitab oma käibemaksukohustuslase numbri ja vajaduse korral maksukohustuslasena registreerimise numbri.

3.6.         Tutvumine ja heakskiitmine üldiste rakendustingimuste suhtes. Tellimuse esitamisega tellimuse täitmise nupu kaudu kinnitate, et olete tutvunud käesolevate üldtingimuste, sealhulgas kliendile enne käesolevate üldtingimuste kohase ostulepingu sõlmimist esitatud teabega, ning nõustute selgesõnaliselt nende kehtiva ja kehtiva versiooniga kinnituse andmise ajal.

4.         MIDA ME PEAME SEADUSEST TULENEVALT KÕIGILE KLIENTIDELE ENNE LEPINGU SÕLMIMIST ÜTLEMA?

4.1.         Müüja load ja kontrollivad asutused. Müüjal on õigus müüa kaupu kauplemisloa alusel. Kaubanduskontrolli teostab oma pädevuse piires pädev kaubandusasutus. Andmekaitsealast järelevalvet teostab Andmekaitse Inspektsioon. Tarbijakaitse üle teostab järelevalvet Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet.

4.2.         Kauba fotode illustratiivne iseloom. Kõik e-poes olevad fotod ja kaupade väljapanekud on üksnes illustratiivsed.

4.3.         Kaup, hind, maksumus. Meie poolt e-poes pakutavad kaubad ja nende peamiste omaduste kirjeldus on saadaval vastavate kaupade juures. Kaupade hinnad sisaldavad käibemaksu ja seadusjärgsed tasud. Postikulude summa ja eriliigilise pakendi hinda ei sisalda. Me ei võta lisakulusid telekommunikatsiooni eest (nt kui helistate meile meie telefoninumbrile, siis maksate ainult tavalist telefonikõne hinda).

4.4.         Makse- ja transpordivõimalused. Makseviiside ja transpordivõimaluste eritingimusi on üksikasjalikumalt kirjeldatud tellimuse esitamise ajal ning samuti käesolevate üldtingimuste punktides 8. ja 10.. Me toimetame kauba teile kohale meie poolt pakutud võimaluste hulgast valitud vedaja kaudu või saate pakutud võimaluste hulgast valida isikliku kättesaamise.

4.5.         Tellige sidumine. Tellimuse esitamisega, vajutades meie veebipoes tellimuse vormistamise nupule, loob klient siduva tellimuse, mis kohustab klienti maksma. Kliendil on võimalus oma tellimus enne tellimuse esitamist üle vaadata ja seda parandada või muuta, nagu on täpsemalt kirjeldatud käesolevate üldtingimuste punktis 7.

4.6.         Kliendi õigused seoses puuduliku täitmisega. Kliendi õigused puudulikust täitmisest või garantiist ja nende kasutamise tingimused on kirjeldatud käesolevate ÜTK punktis 12 või meie kaebuste menetluses.

5.         MIDA ME PEAME TARBIJATELE ENNE OSTULEPINGU SÕLMIMIST ÜTLEMA?

5.1.         Ostulepingust taganemise õigus. Tarbijakliendil on õigus ostulepingust taganeda ilma põhjendusi esitamata (kui ei ole märgitud teisiti) hiljemalt 120 päeva jooksul:

              5.1.1.         müügilepingu puhul alates kauba kättesaamise kuupäevast või

             5.1.2.         mitme osamaksena toimuva müügilepingu puhul alates viimase kaubatarne vastuvõtmise kuupäevast või

             5.1.3.         müügilepingu puhul, mille puhul toimub korrapäraselt korduv kaubatarne, alates esimese kaubatarne vastuvõtmise kuupäevast;

tarbijal on õigus taganeda ostulepingust ka enne artiklites 5.1.1-5.1.3. nimetatud tähtaega, teatades meile oma kavatsusest ostulepingust taganeda, täites ja saates taganemisvormi (ideaalis koos tagastatud kaubaga) või saates selle meie e-posti aadressile info@nedeto.ee.

5.2.         Kui ostulepingust taganemine ei ole võimalik. Kliendil ei ole õigust taganeda järgmistest lepingutest:

             5.2.1.         kliendi soovil kohandatud või kliendi isikule loodud kaupade tarnimine;

           5.2.2.         kaupade tarnimise eest, mille hind sõltub finantsturgude kõikumistest, mis ei ole meie kontrolli all ja mis võivad toimuda taganemisperioodi jooksul;

           5.2.3.         kergesti riknevate kaupade ja selliste kaupade tarnimisel, mis on pärast tarnimist pöördumatult segunenud teiste kaupadega;

           5.2.4.         pitseeritud pakendis kauba tarnimine, mille klient on pakendist eemaldanud ja mida ei saa hügieenilistel põhjustel tagastada, mis kehtib ka audio- või visuaalsete salvestiste ja arvutiprogrammide kohta, kui klient on kahjustanud nende originaalpakendit;

           5.2.5.         transpordil, konkreetsel kuupäeval või konkreetsel ajal;

           5.2.6.         digitaalse sisu edastamise kohta, välja arvatud juhul, kui see edastati materiaalsel andmekandjal ja see edastati teie eelneval selgesõnalisel nõusolekul enne taganemisperioodi lõppu.

5.3.         Tarbija kohustused ostulepingust taganemisel. Kui tarbija taganeb ostulepingust, on ta kohustatud 14 päeva jooksul alates ostulepingust taganemise hetkest tagastama meile ostulepingu alusel soetatud kauba, millest ta on taganenud. Tarbija on kohustatud saatma või tagastama kauba täielikult, st koos kõigi tarnitud tarvikute ja dokumentatsiooniga, puhtana, kahjustamata, pesemata ja võimaluse korral koos originaalpakendiga, sellises seisukorras ja väärtuses, nagu ta selle kätte sai. Pange tähele, et kui te lõikate ära kaubale kinnitatud sildid ja etiketid, võib kauba väärtus väheneda.

5.4.         Tagasipöördumine. Saate kauba saata OMNIVA EE (sorteerimiskeskus) - Packeta International 906 706 15 Rukki tee 7 Lehmja, 75306 Harju maakond, Eesti. Kui otsustate kasutada seda kauba tagastamise viisi, kui taganete ostulepingust, siis tasute tagastamiskulud ise.

5.5.         Kaupade väärtuse vähenemine. Ostulepingust taganemise korral olete vastutav tagastatud kauba või tagastatud kauba väärtuse vähenemise eest, mis on tekkinud kauba käitlemise tõttu muul viisil kui kauba olemuse ja omadustega tutvumiseks vajalik. Kui meile tagastatakse kahjustatud või mittetäielik kaup, tasaarvestame oma kahjunõude teie poolt tagasi nõutud ostuhinnaga. Hindame alati konkreetset juhtumit, et teha kindlaks kauba kahjustuse ulatus, kauba riknemine ja määrata vastav vähendatud väärtus. Teavitame teid nendest sammudest esitatud e-posti aadressil või telefoni teel.

5.6.         Ostuhinna tagastamine. Ostulepingust taganemise korral taganemisperioodi jooksul oleme kohustatud tagastama kliendile kogu raha koos kauba saatmiskuludega meie poolt pakutud kõige odavamale saatmisviisile vastavas summas teie poolt määratud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul pärast ostulepingust taganemist. Pange tähele, et meil on õigus raha tagasi maksta ainult siis, kui me saame tagastatud kauba teilt tagasi.

5.7.         Kaebused. Pakume klientide kaebuste kohtuvälist käsitlemist e-posti aadressil info@nedeto.ee.

5.8.         Kohtuväline vaidluste lahendamine. Ostulepingust tulenevate kliendivaidluste kohtuväliseks lahendamiseks võite pöörduda Tarbijavaidluste Komisjonisse, mis asub aadressil Endla 10A Tallinn, 10122 (https://ttja.ee/tarbijavaidluste-komisjon). Ostulepingust tulenevate Müüja ja Kliendi vaheliste vaidluste lahendamiseks saab kasutada veebipõhist vaidluste lahendamise platvormi, mis asub aadressil http://ec.europa.eu/consumers/odr.

5.9.         Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskus, asukohaga Endla 10a Tallinn 10122, internetiaadress: https://consumer.ee/ on Euroopa Parlamendi ja nõukogu 21. mai 2013. aasta määruse (EL) nr 524/2013 (milles käsitletakse tarbijavaidluste veebipõhist lahendamist ning millega muudetakse määrust (EÜ) nr 2006/2004 ja direktiivi 2009/22/EÜ (veebipõhise vaidluste lahendamise määrus)) kohane kontaktasutus.

5.10.         Vale või mittetäielik arvustus. Me jätame endale õiguse mitte avaldada klientide kommentaare, mis ei vasta tõele, sisaldavad ebasobivaid sõnu või ei ole seotud ostetud kaupadega.

5.11.         Vale või ebatäielikust teabest põhjustatud kahju. Me ei vastuta kahju eest, mis on põhjustatud ebaõigest või ebatäielikust teabest või nõuannetest, eelkõige juhul, kui teatud tulemuse saavutamine sõltub adressaadi või teiste isikute tegevusest või kontrollimatutest asjaoludest või juhusest.

5.12.         Digitaalse sisuga seotud õppetunnid. Tarbijaid teavitatakse, et kui me müüme digitaalset sisu, siis me ei paku ostetud digitaalse sisu uuendusi.

6.         KASUTAJAKONTO JA MUUD TELLIMUSE VASTUVÕTMISE EELDUSED

6.1.         Registreerimine. Kliendi e-poes tehtud registreeringu alusel, mille aluseks on e-poes valitud turvaline salasõna, saab klient juurdepääsu oma kasutajaliidesele. Kasutaja kinnitab, et ta nõustub käesolevate üldtingimustega ja on tutvunud isikuandmete töötlemise põhimõtetega.

6.2.         Kasutajakonto funktsioonid. Klient saab oma kasutajaliidesest ("Minu konto") tellida kaupu, jälgida oma tellimuste ajalugu ja üksikasju, jälgida kehtivaid sooduskuponge, registreerida krediitmärke ja jälgida tellimuste staatust jne ("Kasutajakonto").

6.3.         Kohustus esitada tõeseid ja õigeid andmeid. Klient on kohustatud e-poes registreerumisel ja kaupade tellimisel esitama õigeid ja tõeseid andmeid. Klient on kohustatud uuendama kasutajakontol esitatud andmeid, kui need muutuvad. Kliendi poolt kasutajakontol ja kaupade tellimisel esitatud teavet loeb müüja õigeks.

6.4.         Kasutajakonto turvalisus. Kliendil peab olema juurdepääs kasutajakontole, mis on kaitstud kasutajanime ja tugeva parooliga. Klient peab säilitama oma kasutajakontole juurdepääsuks vajaliku teabe konfidentsiaalsuse. Klient ei tohi lubada kolmandatel isikutel kasutajakontot kasutada.

6.5.         Võimalus tühistada kasutajakonto, kui seda ei kasutata. Me võime kasutajakonto tühistada, eelkõige juhul, kui klient ei kasuta oma kasutajakontot üle 1 aasta või kui klient rikub oma kohustusi, mis tulenevad käesolevate üldtingimustega muudetud ostulepingust.

6.6.         Vajalik hooldus. Klient tunnistab, et kasutajakonto ei pruugi olla pidevalt kättesaadav, eriti seoses vajalike hooldustöödega.

7.         TELLIMUS JA OSTULEPINGU SÕLMIMINE

7.1.         Tellimuse loomine. Asetades kauba ostukorvi, valides valitud kauba transpordi- ja makseviisi ning täites kontakt- ja arveldusandmed, loob klient oma tellimuse e-poes.

7.2.         Toote omadused. Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist tutvuma kauba omaduste, tüübi ja soovitatud kasutusega. Tellimuse esitamisega kinnitab klient, et ta on selle teabega tutvunud ja sellest aru saanud.

7.3.         Tellimuse kontroll. Enne tellimuse lõpetamist on kliendil võimalik kontrollida ja muuta oma tellimuse andmeid.

7.4.         Tellimusprotsess. Kaupade tellimiseks täidab klient e-poes oleva tellimisvormi (paneb kauba "ostukorvi", valib kauba ostuhinna makseviisi, annab tarneaadressi ja muud vajalikud kontaktandmed, valib tellitud kauba soovitud tarneviisi ja saab teavet tarnekulude või kauba valitud pakendi kohta). Tegemist on maksmiseks kohustusliku kaubatellimusega (edaspidi "tellimus"). Tellimuse saatmisega kinnitab klient, et ta on nõustunud käesolevate üldtingimustega ja tutvunud meie isikuandmete töötlemise põhimõtetega.

7.5.         Tellimuse täidetud andmete tõepärasus. Müüja peab tellimuses esitatud andmeid õigeks. Kui tellimuse töötlemise käigus selgub, et on kasutatud ilmselgelt valeandmeid või ebatäielikke andmeid, võime tellimuse tagasi lükata, millest teile teatatakse e-posti teel. Klient võib vastutada kahju eest, mis on põhjustatud tahtlikult vale või ebaõige teabe esitamisega.

7.6.         Täiendav tellimuse kinnitus. Müüjal on õigus sõltuvalt tellimuse laadist (kauba kogus, ostuhinna suurus, eeldatavad saatmiskulud) paluda kliendilt täiendavat tellimuse kinnitust (näiteks kirjalikult või telefoni teel) ning samuti on tal õigus paluda kliendil selgitada kauba suuruse valiku õigsust.

7.7.         Millal sõlmitakse ostuleping? Ostuleping sõlmitakse hetkel, mil vajutatakse nuppu tellimuse lõpetamiseks.

7.8.         Tellimuse kinnitamine müüja poolt. Klient, kes täidab tellimuse, saab meilt automaatse kinnituse tellimuse kättesaamise kohta oma e-posti aadressile.

7.9.         Müüja kohustused. Ostulepingu sõlmimisega võtame kohustuse anda ostetud kaup teile üle ja võimaldada teil omandada kauba omandiõigus.

7.10.         Ostja kohustused. Müügilepingu sõlmimisega võtate kohustuse võtta kaup vastu ja maksta meile kauba hind.

7.11.         ÜTK koopia ja taganemisvorm. Klient saab koos kaubaga koopia sõlmitud ostulepingust, st käesolevate ÜTKde kehtivast versioonist. Tarbijaklient saab ka ostulepingust taganemise vormi seadusliku tähtaja jooksul.

7.12.         Kaugside vahendid. Klient nõustub ostu-müügilepingu sõlmimisel kasutama kaugside vahendeid. Ostulepingu sõlmimisega seotud kaugside kasutamise kulud (internetiühenduse kulud, telefonikõnede kulud) kannab klient ja need kulud ei tohi erineda põhihinnast.

8.         KAUBA HIND JA MAKSEVIIS

8.1.         Hind. Kõik hinnad on eurodes (EUR) ja sisaldavad käibemaksu.

8.2.         Makseviis. Te võite maksta meile kauba hinna ja kõik kauba tarnimisega seotud kulud vastavalt ostulepingule: 

A.     krediitkaardiga internetis

B.     Google tasub

C.     Apple pay

D.    Paypal

Klient valib kauba eest tasumise viisi tellimuse vormistamise käigus. 

8.3.         Tagatisraha kauba hinnast. Võime nõuda kliendilt tagatisraha või muud sarnast makset.

8.4.         Pakkimis- ja saatmiskulud. Teavet pakkimise ja kauba kohaletoimetamisega seotud kulude kohta leiate ka e-poest. Kaupade pakendamise ja kohaletoimetamisega seotud kulude suurus sõltub peamiselt valitud vedajast ja kohast, kuhu kaup toimetatakse.

8.5.         Kaupade kohaletoimetamise hind. Koos ostuhinnaga on klient kohustatud tasuma meile ka kõik kauba pakendamise ja kohaletoimetamisega seotud kulud ning valitud makseviisi lisatasu. Kui ei ole sõnaselgelt teisiti sätestatud, sisaldab ostuhind ka kauba tarnimisega seotud kulusid. Enne tellimuse siduvat vormistamist teatatakse kliendile lõplik hind koos pakkimis- ja saatmiskuludega.

8.6.         Allahindlused kaupade hinnast. Meie poolt klientidele pakutavaid allahindlusi kaupade hinnast ei saa omavahel kombineerida.

8.7.         Ebarealistlik kauba hind. Kui näidatakse ebarealistlikku hinda, nt 0 eurot (sõnadega: null eurot) või väga ebaturvalist hinda, kusjuures ebaturvaliseks hinnaks loetakse hinda, mis on meie ostuhinnast madalam, siis jätame endale õiguse eemaldada see toode tellimusest (ostulepingust täielikult või osaliselt taganeda). Klienti teavitatakse sellest asjaolust kliendi e-posti aadressile.

8.8.         Arve vorm. Oleme nõus, et arved saadetakse elektrooniliselt kliendi tellimuses märgitud e-posti aadressile.

9.         Kinkekaardid. Pakume teile võimalust osta kinkekaarte väärtusega OMA VÕITLUS VÕITLUS

9.1.         Ostuhinna täielik tasumine. Me jätame kauba omandiõiguse oma klientidele kuni ostuhinna täieliku tasumiseni vastavalt vastavale ostulepingule.

9.2.         Broneerimine äriklientidele. Äriklientide puhul jätame kauba omandiõiguse endale, kuni kõik võlgnevused on tasutud. Klient peab omandiõiguse säilitamise alla kuuluvat kaupa käitlema nõuetekohase ettevaatusega ja kindlustama selle oma kulul piisavalt uue kauba väärtuse ulatuses kahjustuste korral.

10.         KAUBA ÜLEANDMINE, MÜÜJALE TEKITATUD KAHJU JA KAUBA TRANSPORTIMISEL TEKKINUD KAHJU.

10.1.         Kohaletoimetamine, isiklik kättesaamine. Kliendi valikul saadetakse kaup kliendile tellimisel kliendi poolt meie poolt pakutavatest võimalustest valitud vedaja kaudu või meie poolt pakutavatest võimalustest isikliku kättesaamisega.

10.2.         Tarneaeg. Kui on märgitud, et kaup on laos, siis saadame kauba üldjuhul 5 tööpäeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest, samas kohustume tarnima kauba maksimaalselt kolmekümne (30) päeva jooksul alates ostulepingu sõlmimisest. Klient leiab tarneaja jaotisest "Kohaletoimetamine ja maksmine". Mõnikord võib juhtuda, et "laos" märgitud kaubad on lühikese aja jooksul välja müüdud. Kui peaks tekkima olukord, et kaup on ammendunud ja me ei saa teie poolt tellitud kaupa ettenähtud aja jooksul tarnida, siis võtame teiega ühendust, et leppida individuaalselt kokku edasine tegutsemisviis. Vaatamata märgitud tarneajale püüame alati tellimust ette valmistada ja kliendile kätte toimetada nii kiiresti kui võimalik.

10.3.         Transpordimeetod, isiklik kogumine. Kliendil on võimalus valida, kas kaup toimetatakse meie lepingulise vedaja kaudu mis tahes aadressile tellimuse vormistamise käigus märgitud saatmishinnaga.

10.4.         Kaupade vastuvõtmine. Kui me transpordime kaupa kliendile, antakse kaup kliendile üle üleandmiskohas (tavaliselt kliendi määratud tarnepunkti esimene uks/värav/värav). Ostetud kauba kahjustumise ja juhusliku riknemise risk läheb üle kliendile hetkel, mil klient võtab kauba vastu. Kui klient on kauba vedaja käest üle võtnud, läheb ostetud kauba juhusliku kahjustumise ja juhusliku riknemise oht üle kliendile hetkel, mil tal on lubatud kaubast käsutada, kuid mitte enne määratud tarneaega. Kui klient võtab kauba isiklikult vastu, loetakse kaup üleantuks hetkel, mil klient või mõni teine tema poolt määratud isik selle vastu võtab.

10.5.         Erilise transpordiliigi maksumus. Juhul, kui transpordiviis on kokku lepitud kliendi erisoovist, kannab klient riski ja kõik selle transpordiviisiga seotud lisakulud.

10.6.         Uuesti tarnimine ja sellega seotud kulud. Juhul, kui kliendist tulenevatel põhjustel on vaja kaupa korduvalt või tellimuses ettenähtust erineval viisil tarnida, on klient kohustatud tasuma kauba korduva tarnimisega seotud kulud või teistsuguse tarneviisiga seotud kulud. Kui ostja ei võta korduvalt tarnitud kaupa vastu, on müüjal õigus nõuda ostja nõudmisel korduva tarnimise kulude hüvitamist.

10.7.         kahju, mis võib tekkida müüjale kauba üleandmata jätmise tõttu. Kui klient-tarbija ei võta kaupa üle, kui vedaja selle kätte toimetab, kaup tagastatakse hiljem Müüjale ja samal ajal ei tagane klient-tarbija ostulepingust 14 päeva jooksul alates kauba ebaõnnestunud üleandmisest, on Müüjal õigus nõuda kliendilt kauba müüjale tagasi toimetamisega seotud kulud, mida vedaja on nõudnud. Need kulud kujutavad endast müüjale tekitatud kahju, mis on põhjustatud kliendi juriidiliste kohustuste rikkumisega tsiviilseadustiku § 2913 lõike 1 tähenduses. Müüjal on samuti õigus nõuda 8 (kaheksa) euro suurust ladustamistasu ning Müüjal on õigus ostulepingust taganeda.

10.8.         Kaupade vastuvõtmata jätmine seoses ettevõtjaga. Kui klient-tarbija ei võta kaupa vastu, kui vedaja selle kätte toimetab, kaup tagastatakse hiljem Müüjale ja samal ajal ei tagane klient-tarbija ostulepingust 14 päeva jooksul alates kauba ebaõnnestunud üleandmisest, on Müüjal õigus nõuda kliendilt kulusid, mida vedaja võttis kauba müüjale tagasi toimetamise eest. Need kulud kujutavad endast müüjale tekitatud kahju, mis on põhjustatud kliendi juriidiliste kohustuste rikkumisega tsiviilseadustiku § 2913 lõike 1 tähenduses. Müüjal on samuti õigus nõuda 8 (kaheksa) euro suurust ladustamistasu ning Müüjal on õigus ostulepingust taganeda.

10.9.         Tasaarveldusnõuete võimalus. Meil on õigus ühepoolselt tasaarvestada kauba ladustamiskulude tasumise nõue ja kahju hüvitamise nõue, mis tuleneb kliendi seadusest tulenevate kohustuste rikkumisest vastavalt käesolevate ÜTKde käesolevale osale, kliendi ostuhinna tagastamise nõudega vastavalt tsiviilseadustiku § 2913.

10.10.         Kliendi kohustused kauba kättesaamisel. Klient on kohustatud kauba kättesaamisel kontrollima seda ja veenduma selle omadustes (eelkõige selles, kas klient on saanud õiget liiki kaupa, kas kaup on kokkulepitud kvaliteediga, kas pakendis olev kaup sisaldab kõike seda, mida vastavalt juhendile peaks sisaldama). Juhul, kui kaubasaadetis on vedaja poolt nähtavalt kahjustatud, on klient kohustatud sellist saadetist vedaja poolt üldse mitte vastu võtma. Me ei vastuta vedaja poolt põhjustatud kahjustuste või kauba hilinenud kohaletoimetamise eest, olenemata viivituse põhjusest.

10.11.         Õigused defektidest. Klientide õigusi puuduste korral reguleerivad meie kaebuste esitamise kord ja Tšehhi õiguse asjakohased sätted, eelkõige tsiviilseadustik.

11.         OSTULEPINGUST TAGANEMINE

11.1.         Tarbija õigus taganeda ostulepingust 120 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tarbija õigust ostulepingust taganeda reguleerib käesolevate üldtingimuste punkt 5.

11.2.         Taganemisõigus on ainult tarbijatel. Äriklientidel on õigus ostulepingust taganeda, nagu seda lubavad asjaomased õigusaktid. Ärikliendil ei ole õigust 120 päeva jooksul pärast kauba üleandmist ostulepingust põhjendust esitamata taganeda, see õigus on ainult tarbijal. Eeldusel, et klient-ettevõtja tagastab kauba meile ja et tsiviilseadustiku alusel ei kasutata puuduste esitamise õigust, on meil õigus nõuda kauba ladustamiskulusid vastavalt käesolevate tingimuste punktidele 10.7 ja 10.8 ning samuti kutsume klient-ettevõtjat üles kaupa tagasi võtma.

11.3.         Menetlus, kui varud on välja müüdud. Meil on õigus taganeda ostulepingust kauba lõppemise või tellitud kauba kättesaamatuse tõttu. Lisaks võime ostulepingust taganeda eelkõige siis, kui klient ei ole ostuhinda nõuetekohaselt ja õigeaegselt tasunud või keeldub kaupa vastu võtmast.

11.4.         Maksmata ostuhind. Kui klient ei ole ostuhinda nõuetekohaselt ja õigeaegselt tasunud, võime ostulepingust taganeda.

11.5.         Kingitus. Kui kliendile antakse koos kaubaga kingitus, sõlmitakse meie ja kliendi vaheline kingitusleping tingimusel, et kui klient või meie taganeme ostulepingust, kaotab kingitusleping seoses sellise kingitusega kehtivuse ja klient on kohustatud kingituse koos kaubaga meile tagastama.

12.         ÕIGUSED PUUDULIKUST TÄITMISEST

12.1.         Viide tsiviilseadustikule. Lepingupoolte õigusi ja kohustusi seoses puudulikust täitmisest tulenevate õigustega reguleerivad asjaomased üldkohustuslikud õigusnormid (eelkõige tsiviilseadustiku paragrahvid 1914-1925, 2099-2117 ja 2161-2174).

12.2.         Viide kaebuste esitamise korrale. Täiendavad poolte õigused ja kohustused, mis on seotud meie vastutusega kauba puuduste eest, on reguleeritud meie kaebuste menetluses.

13.         ANDMEKAITSE

13.1.         Isikuandmete töötlemise poliitika. Meie klientide isikuandmete kaitse on meile väga oluline. Isikuandmete töötlemise eeskirjad ja kommertsteadaannete saatmise eeskirjad on reguleeritud meie isikuandmete töötlemise põhimõtetes.

13.2.         Kommertssõnumid. Me saadame klientidele kaubanduslikke teateid, milles pakume nendega seotud kaupu või teenuseid kliendi e-posti aadressile (kliendi kaubanduslikud teated). E-posti aadress on isikuandmed ja seda töödeldakse vastavalt Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrusele 2016/679, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ja selliste andmete vaba liikumist ning millega tunnistatakse kehtetuks direktiiv 95/46/EÜ (üldine andmekaitsemäärus), eesmärgiga saata kaubanduslikke teateid meie õigustatud huvi alusel, et reklaamida meie sarnaseid tooteid ja teenuseid. Klient võib igal ajal kommertsteadaannete saamisest loobuda.

13.3.         Küpsised. Me kasutame nn küpsiseid, mida võib lõppseadmesse salvestada (kas nõusoleku alusel või meie õigustatud huvide kaitsmiseks). Klient saab oma eelistusi määrata otse meie veebisaidil, kus ta leiab lisateavet küpsiste kasutamise kohta.

14.         KÕRGEMINE VÕIMALUS

14.1.         Mis on kõrgem jõud. Käesolevate ÜTK tähenduses on vääramatu jõud igasugune Müüja tahtest sõltumatu sündmus, mis takistab Müüjal oma kohustuste täitmist ja mida ei oleks saanud ette näha või mille tagajärgi ei oleks saanud ära hoida või ületada. Vääramatu jõud hõlmab muu hulgas loodusõnnetust, tulekahju, plahvatust, üleujutust, maavärinat, terrorirünnakut, sõda, streiki või muid sündmusi (sealhulgas COVID-19 haiguse levikust põhjustatud olukordi), mis ei ole poolte kontrolli all.

14.2.         Müüja vastutuse välistamine. Vääramatu jõu ajal ei vastuta Müüja oma ostulepingust ja sellest tulenevalt käesolevatest ÜTK-dest tulenevate kohustuste täitmata jätmise eest.

15.         LÕPPSÄTTED, SEALHULGAS KOHALDATAV ÕIGUS JA JURISDIKTSIOON

15.1.         Milline seadus reguleerib meie õigussuhteid? Meie vahelist õigussuhet reguleerib Tšehhi Vabariigi õigus, eelkõige tsiviilseadustik. See kehtib ka juhul, kui tegemist on rahvusvahelise elemendiga. Oleme siiski teadlikud, et tarbija ei saa selle valiku tõttu jääda ilma tema alalise elukohariigi õiguse sätetest tulenevast kaitsest.

15.2.         Kohustus austada tarbijate õigusi. Kui käesolevate ÜTK sätete ja tarbijakaitset käsitlevate õigusnormide vahel tekib tahtmatu vastuolu, on need sätted ülimuslikud ja Müüja kohustub neid järgima.

15.3.         Üldtingimuste kehtetud või ebatõhusad sätted. Kui mõni ÜTK säte on või muutub kehtetuks või ebaefektiivseks, asendatakse kehtetu säte sättega, mille tähendus on võimalikult lähedane kehtetule sättele. Ühe sätte kehtetus või ebaefektiivsus ei mõjuta teiste sätete kehtivust.

15.4.         Viini konventsiooni välistamine. Lepinguosalised lepivad kokku, et välistavad selgesõnaliselt ÜRO rahvusvahelise kaubavahetuse lepingute konventsiooni (ÜRO rahvusvahelise kaubavahetuse lepingute konventsioon ehk Viini konventsioon) kohaldamise vastavalt selle konventsiooni artiklile 6.

15.5.         Vaidlused ja kohtualluvus. Lepinguosalised lepivad lisaks kokku, et Tšehhi Vabariigi Praha piirkonna kohtud on alati kohalikud ja asjassepuutuvad kohtud, kes lahendavad kõik ostulepingust tulenevad vaidlused, kui need on seotud rahvusvahelise elemendiga. See ei piira tarbijate õigusi, mis tulenevad eriseadustest. Lepingukeel on prantsuse keel.

15.6.         Ostulepingu arhiveerimine. Ostuleping, mida on muudetud ÜTK-dega, arhiveeritakse meie poolt elektroonilisel kujul ja see ei ole kolmandatele isikutele kättesaadav.

15.7.         Tagasivõtmise vorm. Taganemisvorm on käesolevate üldtingimuste lahutamatu osa.

15.8.         Kui me räägime läbi erinevad ostulepingu tingimused. ÜTK sätted on ostulepingu lahutamatu osa. Ostulepingus võib kokku leppida tingimustes, mis erinevad ÜTK-st. Ostulepingus sisalduvad kõrvalekalduvad sätted on ülimuslikud üldtingimuste suhtes.

15.9.         Ostulepingu sõlmimiseks on vaja nõustuda üldtingimustega. Käesolevate üldtingimuste aktsepteerimine on vabatahtlik, kuid on vajalik selleks, et klient saaks luua kasutajakonto või teha tellimuse.

15.10.         ÜTK kehtivus. Käesolevad üldtingimused kehtivad alates 1.6. 2024 ja tühistavad eelmiste tingimuste kehtivuse.

15.11. tel: +420 727 903 604